Teori

HOT Køreskole bruger moderne “Dialog-teori”. Det betyder at vi sammen gennemgår de forskellige obligatoriske emner på tavle / video m.v. og undervejs diskuterer de tilhørende færdselssituationer som du vil møde i trafikken. Der er mødepligt, men skulle du blive syg, ja så er det muligt at tage teorien som selvstudie hjemme (Max. 4 lektioner), så man ikke bliver bagefter. Ved sygdom må du ikke møde op grundet smitterisiko

Da vi kører med 6 hold samtidig, kan du ikke selv bestemme dit eget forløb. Det vil sige at man følger et fast hold hver uge. Dog er det muligt af skifte hold undervejs. Det er også muligt at tage en repetionsteori.

Der er iøvrigt frit brug af teori-lokalet incl. fri prøvetræning med i grundpakke-prisen – det koster ikke ekstra!

Vores åbningstider i teorilokalet er følgende:

Mandage: kl. 15.45-17.15 + 17.30-19.00 Hans

Tirsdage: MC – teori Patrick / Lars

Onsdage: kl. 14.30-16.00 + 16.30-18.00 Nicolai

Torsdage: kl. 15.00-16.30 + 17.00-18.30 Helen

Fredage: kl. 14.00-15.30 køreteknik & glatbane  Hans / Patrick

Søndage: 1.hjælp Lene

Hvis det bare er et normalt billede kan det gøres som vist her

Teorilokalet

Er totalt nyistandsat (dec.2021) og ligger i centrum af Vejle på adressen: Dæmningen 41.A.1. 7100 Vejle (City-arkaden over for Føtex og Bahne). Teoriolokalet er opdelt med 20 pladser til fælles-undervisning og 6 pladser dvd-teori i et særskilt lokale. Lokalet er udstyret med aircondition og udsugning, samt badeværelse /wc / køkken med fri afbenyttelse af iskoldt drikkevand i køleskabet, slik (så mand ikke går sukkerkold), samt varm kaffe eller cacao ????